Shop until you drop.. (?)

Hej!

Var i Gällstad innan idag, det blev lite shopping hehe, :)

Blått halsband, Lager 157
Asläcker lång väska, kärlek vid första ögonkastet, Scorett
Svarta tygskor från Scorett (dom gillar jag alot också :)
En vit kort tee
Och en svart kofta
(Båda dom på slutet från Lager)

+ En likadan blommig sjal från JC jag har i svart, fast denna var vit och var ifrån lager. bloggen cpar så fick inte in någon bild på den

+ (!!!) Att mitt paket med kläder från h&m kom idag också, asså.. värsta kläddagen! Var inte riktigt planerat men men
I det paketet kom en a-formad fin eco-t-shirt, grå var den. Sen en puderrosa, ursöt liten topp med spets.
Svarta träningsbrallor/mjukis och min bikiniöverdel som dock inte satt så fint. Men jag hade inte förväntat mig något annat.



Lite miniatyrbilder:




None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0