Torsdag

Hej igen därute i bloggstugorna

hur mår ni? jag mår bra, faktiskt.. jättebra! kanon!
Har inte gjort något speciellt idag direkt, ja.. som ni såg innan så har jag inköpt en tröja
men annars, bara slapp här framför skärmen

Skolan var väl bra,
dramat var också kul :-) haha, att klä ut sig är det bästa som finns.
jag gillar torsdagar..
föressten, fick MVG på min bokrecesion i engelskan yesterday :-) yey! och VG på "ett hål om dagen".

Pappa ringde igår med, saknar dig alldeles för mycket. kom hem!

Ikväll händer det inte heller så mycket, får väl ta och bänka mig framför semifinalen i Belgrad del 2, klart man måste se Perelli.. även om man kanske inte gillar henne så mycket, men jaja

Nu vet jag ärligt talat inte vad jag ska göra!
puss

image26


Kommentarer
Postat av: Tensta Gymnasium

får man börja i din skola? I vår skola finns bara betyget ig och g ;P

2008-05-22 @ 20:06:06
Postat av: maja

min dag har varit ganska okej! jag har nästan bara varit ute och rännt mellan olika platser.så det kan gå!

2008-05-22 @ 20:07:30
URL: http://aprikosmarmelad.blogg.se
Postat av: Lina

Haft en bra dag ? ;)

2008-05-22 @ 20:08:39
URL: http://higher.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0