Speedway Axelent Arena

Hejhallå

Kom hem från speedwayen nyss, eller.. snarare sagt ifrån Mimmi :) väntade där en stund på min kära mamma efter att vi lämnat axelent arena.
Det va så himlans kul :) och allting kändes bra! Vår nya sambalåt mambo leo är värsta "dra igång"-låten, we like :)
För övrigt, skitigt som fasiken, och jag hade gärnat deltat i makaronkriget som pågick efter att vi uppträtt för en sista gång.
Så, nu är jag skitig som fasen.. ska ta mig en dusch nu
Slänger inte in dagens outfit today, va inte alls nöjd så

puss på er och om jag inte skriver mer sen, så gonatt :)





Kommentarer
Postat av: kaisa

inte nöjd ?
hade inte du på dig jeans, typ tunika och ballerina?
AS FINT!

2008-05-21 @ 16:22:47
URL: http://kaaaaisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0