Sambaaaa!


(louise visar sina fina skills i photoshop/paint, visst blev det kanonfint? :D hahaha!)

Heeeeeeeej!

Det blev inget "gå fram", det sket sig! Men det gör inget. Imorgon blir det en fullspäckad dag istället :)

Imorgon är det karnelevalen, och jag är fett pepp på det! Ska bli så himla kul :) För er som inte sett dom fina kläderna we are wearing, look at the picture! Dom är jättehärliga, någorlunda lika dom på bilden. Haha, eller inte! Dom är mer glansiga och har mer mörka och finare färger. Men jaja, kom och kolla imån iaf :) Tåget börjar klockan 1, och vi dansar ner till parkeringen vid Johan Orre tror jag. Annars lär ni ju höra oss!

Nä nu ska jag sova, jag har ont överallt. Alla möjliga ställen man kan tänka sig! Min kropp skriker efter sömn.

Pusspuss på er därute :)

None


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0