Sambaaaa!

Hej!

Nu sitter jag här, har ont på alla ställen i kroppen man kan tänka sig, men ändå supernöjd :)
Karnelevalen gick av stapeln för några timmar sen, och jag kom hem för en stund sen. Det är en obeskrivlig känsla!
Det är så otrooooligt kul! Jag älskar gddc! <3

Jag försöker för övrigt nå Ida men hon svarar inte på varken msn, hemtelefon elr mobil .. Får väl pröva igen om en stund.
Vill ut i affärerna men dom stänger vid 4 och jag har inte duschat än så, det blir nog inget med det :/

Jag slänger in några bilder från samban också, enjoy! :)


En inte så fin Louise, haha. Jag var inte beredd ;b


Förbered uppställning!


Vi skapar vårt egna lilla omklädningsrum :-)


Mamma lyckades knäppa några fina bilder iaf! :-)


Väl igång, :) Nu sitter batucadan som.. vad vet jag?


Kaisas, mitt, Hannas och Saras led.


Mimmi, och Hanna lite längre bort.



Näe, nu ska jag dra in i duschen och börja fixa mig. Återigen försöka få tag på Ida, önska mig lycka till haha!

Pusspuss







Kommentarer
Postat av: felicia :)

du va så jävla söt, louise (:

2008-05-31 @ 21:08:31
Postat av: Kaisa

haha, :)

2008-06-02 @ 13:04:46
URL: http://kaaaaisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0