Onsdag

Hej där ute i bloggstugorna

Ursäkta alla inläggen idag, det blev  lite väl mycket. Men jag kan helt enkelt inte låta bli.

Kilade ner till Lindex för en stunds sedan, hittade kjolen men den var inte så fin som på bild + att den fanns bara i 40-42.
Men hittade däremot en efterlängtad och eftertraktad kort jeansjacka! Gud vad fin den var, jag blev faktiskt kär när jag krängde på mig den, kavlade upp ärmarna och betraktade den i provhyttspegeln. Ursöt. Så jag lade undan den.

Ringde till Helen nyss och berättade varför jag inte kom på träningen, då satt dom och gottade sig med glass för att det var sista gången. Hon sa att om jag skyndade mig kunde jag också få, men jag orkade verkligen inte. Kände mig riktigt dåsig, men när jag lagt på luren fick jag ångest. Inte för att jag inte fick glass, hela grejen. Men jaja, på måndag blir det ju avslutning med Drumcorps, alltså blire tårta. Hihi.

Kom just på att vi har matteprov imorgon, Algebra. Gud, jag känner mig inte alls laddad + att jag kan ej plugga för att matteboken ligger inlåst i mitt skåp i skolan. Great Louise!
Fick dessutom också reda på att min kära klass hade fått en timmas håltimma idag av vår SO-lärare Tom. Men jag är inte förvånad, jag lyckas alltid stanna hemma på håltimme-dagarna. Tell me about it..

Imorgon är det torsdag, jag längtar faktiskt. Ska bli härligt att få inviga mina nya kläder. Plus att jag älskar torsdagar. Hoppas det är fint väder.

Ha det inte bra,
ha det allra bäst

Nu ska jag fortsätta att läsa i "När livet stannar", gud vad sorglig den är..
Och vänta på att Girlicious ska börja.

xoxo,

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0