Måndag

Hejs :)

Först ut, jag hatar måndagar! Eller.. dom är väl helt okej, men ja.. ni fattar? Liksom, trött och sliten efter en fullspäckad helg.
Jag behöver en till helg!
(men imån är det tisdag, och då blire shopping!)

Först Teknik, sen samlades alla sjuor i aulan för att titta på en liten dansföreställning treorna på gymnasiet gjort helt själva, sen NO i datasalen (som ni kanske läste innan), Mat, Idrott, hål och svenska.
Men det funkar väl.

Nu efter skolan har jag inte hunnit göra något, tänker dra på mig mina mysbrallor, slå mig ner i soffan med min godispåse och sitta och läsa. Låter inte det som en bra idé?
Ursäkta glassen som jag höll i handen på förra bilden, men asså! Glass är så olagligt gott! Tar oftast en när jag kommer hem från skolan, fetma hej här kommer jag!

Nä, nu ska jag ta och ta tag i mitt liv
Slänger in en av många bilder jag fotade utomhus igår också.

Puss på er alla



xoxo,

None





Kommentarer
Postat av: Effe :D

Snygg bild :P riktigt fin! :)

2008-05-28 @ 21:00:09
Postat av: Clara

Härlig sommarbild..

2008-05-31 @ 11:56:11
URL: http://crosenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0