Laddad



Jag har så laddat inför Gisledagarna med Drum&Drillcorps, två par oöppnade strumpbyxor :) + att jag har ett par här hemma. You know, samba + marsch + konsert - We will need strumpbyxor!
Eftersom att leveransen av strumpbyxorna krånglar, fanns det bara i strl 44, inte min storlek direkt men man kan ju alltid vika ner dom så att dom inte blir så långa :-) Fiffigt
(Sen får ni folket bita ihop och låta bli att köpa en massa strumpbyxor eftersom att we in Drumcorps need them!)

Ja, ni ser ju a lot of trosor också, köpte på Lager för 5 enkla riksdaler styck, till Samba och Marsch. Slängde med mina två par tights + ett par strumpbyxor med bara för att visa att jag äntligen har köpt nya fina tights! :-) efterlängtade, eftersom att mina andra är håliga och noppria (inte fint).

Skulle köpt glitterspray, men det sket sig eftersom att vi köpte gladiatorsandalerna (tack mamma <3) istället.
Eftersom att sandalerna bara fanns kvar i endast ett par i min strl köpte vi dom hastigt. Vi hade tänkt att vänta eller lägga undan dom, men mamma vet hur mycket jag har letat efter ett par sådana - dom är helt perfekta och ursöta.

Puss på er där ute :-)

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0