Knalligt värre!

Hej där ute!

Målade mina naglar nyss :) Läcker färg, eller hur? Depend Nr 06, 25 kr på Lindex :-)
Lite barbiestuk i färgen, lilarosa och knallig. Underbart glassigt.
Men måste tyvärr ta bort den innan konserten imorgon, vill inte stiga upp på scen med knallrosa naglar tillsammans med våra konsertkläder. Nej, det får inte hända. Så måste komma ihåg att ta bort det (sånna saker glömmer jag alldeles för lätt).

Imorgon är det fredag, var ganska pepp förens jag fick reda på att talangjakten var inställd, vi hade fått sluta tidigare om den hade gått av stapeln. Nu istället får jag stressa mig till döds imån morgon med att leta fram gympakläder, pallar inte nu.
Imorgon börjar gisledagarna med, härligt värre.
Kom också att tänka på min klädsel till skolavslutningen, har ingen aning. Det finns så mycket fint, men allting kostar ju skjortan. Vill ha en söt, blommig klänning av något slag. Helst liter mer budget eftersom att det inte behöver vara något pampigt i år, så tipsa gärna om ni ser något :-)

Näe nu är klockan alldeles för mycket igen, skäms.

Ha det allra bäst, sov gott och dröm sött så hörs vi imorgon någon gång!

Pusspusspusssss!



None

Kommentarer
Postat av: Linnea

Snyggt!

2008-05-30 @ 16:59:27
URL: http://liinneabjurner.blogg.se/
Postat av: Patricia

Nagellacket är jättefint, skall köpa ett sådant nästa gång jag befinner mig i stan. :)

2008-05-30 @ 21:31:08
URL: http://wunderbart.webblogg.se/
Postat av: Emma

åh så fint nagellack.

2008-05-31 @ 21:43:48
URL: http://redlipgloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0