Kjolen!!

(ops.. det blev visst ett till inlägg!)

Denna kjolen kommer från Lindex och är helt underbar tycker jag. Inget snack om saken att jag ska cykla ner och kika efter den. Kanske i eftermiddag lr imån.

Visst är den söt?

Föressten så beställde jag ett par vita tygskor från Skopunkten innan idag, dom va jättesöta. 199 :- med fri frakt. (fri frakt på skopunkten till 1/6 just nu, så passa på!)
Så nu kan man säga att jag har ett par svarta och ett par vita. Gissa om jag kommer använda dom i sommar! all the time.
Mina gamla vagabond är jättefina också, men dom är så äckliga och slitna. Och nästan försmå.

None

Kommentarer
Postat av: Nene

vilken fin kjol!

2008-05-30 @ 21:42:13
URL: http://nnene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0