Gisledagarna och kolapaj

Hej där ute :-)

Vad säger ni om den här? Vågar ni? Tydligen denna som blivit årets stora attraktion på tivolit nere vid sporthallen.
Jag citerar Dejana "Liksom, den är  byggd på mindre än en dag av fulla polacker!" I agree. Men, jag får se sen.

Sitter just nu i datasalen med hela NO-gruppen, Ulf lät mig att gå in här :-) Fick också gå in på bdb för att jag är klar.

I eftermiddag blir det kolapaj, möte med farmor och kristina och uppträde med Drumcorps framme på stan :) Kan det bli bättre?
Jag och Olivia ska säga till Klara att vi måste gå tidigare, förstod inte först varför men för att hinna äta, duscha och byta om behöver man ungefär 2 timmar. Behöver vi.

Ikväll är det Gisledagarna, sockervadd, tivoli och uppträde förhoppningsvis. Frågade min kära vän Ida fall hon ville gå, och ja, det ville hon :-) Vi får höras mer senare idag om det, Ida.) Vi kanske drar med några fler vänner också, hänka på :D its going to be very fun, and hopefully im going to wear my new sandals and my new tee.

Ha det bäst
Föressten, idag är jag på otroligt humör och ingen, INGEN ska få sabba det!

Posspossposs!

None


Kommentarer
Postat av: . S T E P H A N I E .

haft en bra dag?

2008-05-30 @ 14:54:01
URL: http://ampele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0