Fredag kväll

Hej! :D

Kom hem från spelningen för en stund sedan, har duschat och klätt på mig precis :-) Ska nog fram till Tivolit med mina kära vänner om en stund, måste bara fixa mitt hår först ^^
Är lite osäker på vad jag ska ha på mig. Shorts blir väl bra? Det är ju dövarmt ute (vilket vi inte ska klaga på) :)

Nu tillbaka till spelningen, det gick kanon för övrigt :D Blev några fel här och där, lite sol i ögonen och värmeslag men vad gör det? :D Sen på slutet började hela orkestern dra igång med samba, ih! :D I love it. Någon som hörde oss?

Näe, nu ska jag fixa klart mig, kanske kommer en "Kvällens outfit" sen (a), vi får se

Ha det allra bäst, för det ska jag ha!

Possposss!

None


Kommentarer
Postat av: Alexandra

hoppas du får en bra kväll =D

2008-05-30 @ 21:38:34
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0