Tisdag

Hej!

Inte så bra upptadering här inte, i know. Men ikväll blir det förhoppningsvis ngt modeinlägg, vem vet?
Jaja.
Dom här sista dagarna i skolan är så tunga, det är verkligen det rätta ordet. Nu vill jag bara sluta. Komma till skolan i min underbara klänning, lyssna på lite melodier i aulan sen vill jag bara kuta ut och andas in sommarlovet! Ärligt talat vill jag inte ha någon bolldag imån, men så länge vädret håller sig så ska det väl bli ganska kul.
Det var ett tårfyllt farväl av mitt kära skåp jag nu haft sen vi började, även om jag aldrig gillade det. Det stinker och ligger på ett olämpligt ställe, i a-lag 5 långt bort från alla andra sociala människor.
Ändå är dom här dagarna ganska onödiga och slappa. Vi gör inget vettigt, det hänger bara något i luften som alla väntar på - ja, sommarlov.
Efter skolan var jag med min kära vän Louise, hon är alldeles underbar ska ni veta. Vi kilade ner till coffea där jag tryckte i mig en stor, saftig morotskaka och Louise köpte en glass med tre smaker, den va XXL, alltså extra extra extra big.
Sen blev jag också sugen på glass, så jag köpte jag med. Två smaker, också XXL. Dom som jobbade där var väl på oehört gott humör idag kanske.. mhm?
Det var megagott iaf, XXL gott!
Sen köpte vi varsin till glass på Linnea, hej tjockisar! Ja, vi vet. :-)
Sen gick vi hem, satte oss här. Sen följde jag Louise en bit när hon skulle hem, på den biten hände det mycket roligt :) vi jagade blandannat flygande blommor och irriterade stressade människor i bilar. Dom blev sura.

Nu ska jag duscha, fixa något att knapra på till gossip girl som börjar om en halvtimma :-) hih, så tror jag att Gynning är tillbaka i tv-rutan igen! yey me! Hon är häftig ska ni veta.

Nu känner jag att detta blev ett långt inlägg men mycket läsning :)
Vi hörs senare ikväll, lovar.

Puss!



Kommentarer
Postat av: louise

as kul :) tack för bästa dan på länge :* <3

2008-06-10 @ 20:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0