Studenternas bal 2008

Lite bilder från balen i lördags, eftersom att Anna ville se och jag tror många andra också kanske vill se :-)
lägger lite kommentarer om deras klädval också.
Enjoy!


Först ut var denna vackra kreation, väldigt speciell och trendig enligt mig. Fick inte någon bra bild på klänningen framifrån, men vita knappar uppe på det vita över bysten satt det. Typ fyra styck. Speciellt och fint, hon var väl ensam om den tror jag.


Två vackra damer i korta versioner, fina men dock inte något jag skulle ha valt.


Starka färger var det också många som hade :-)


Denna klänningen var nog enligt mig underbarast av dom alla! Tjejen som gick i den riktigt svävade fram uppför gågatan, helt underbart. Ser ni att det ser ut som om kjolen lyser? Liksom, makalöst fin.


Många lila klänningar sågs också. Det var populärt.


Malin gick också balen, och fin var hon! :-)


Många röda klänningar sågs också faktiskt, denna var nog min favorit. Gillade den svarta kuvertväskan och det guldiga armbandet. Inte för mycket och inte för lite helt enkelt :-) Och tjejens frisyr var ju inte heller så dum :-)


Cremevitt är också en väldigt fin färg enligt mig.


Daniel var också uppklädd :)


Felicias storasyster bar en underbar mörkblå klänning, den var hon nog också ganska ensam om!


Men detta tyckte jag var jättefint, kanske min favorit.. hm.. jättesnyggt med en inbakad fläta och lite "gammaldags" stuk på det hela.


Och sen kom Eleni, och såklart var hon ju jättesöt :) Hennes klänning var inte heller något fel på, den var jättefin.


Ja, ni ser ju hur fin hon var!


Och efter lång väntetid kom äntligen Helén och Hampus! Ja, Helen var ju som en prinsessa i sin gammeldagsrosa klänning :) Gud vad fin den var!


Kolla så söta dom var! :)


Snörningen på Helens klänning var också helt underbar, också rosetten.


Och sen kom vackra Lisa! Hon var också megafin! :)


Ryggen på Lisas klänning var också alldeles underbar. Visst? :-)


Och alla studenterna hade ju inte lite tur med vädret också, det var ju kanonfint :) Till skillnad från förra året, då det ösregnade och var svinkallt. Usch :/

Puss!

Uptade:
Ja, eftersom att jag inte känner alla personer jag fotat så om det är någon som har något emot att publicerar det här så är det bara att kommentera så ordnar jag det.
:-)


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Min syrra med den lila klänningen ju ;D

<3

2008-06-09 @ 19:53:23
URL: http://jasminetradefelt.blogg.se/
Postat av: Evelina

Vilka underbara klänningar ni alla hade!!!:D

2008-08-25 @ 00:18:24
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0