Söndag

Hej! :-)

Som sagt, det blev så att jag och Ida drog ut igår kväll, jag hade mycket trevligt med både Ida och en massa andra människor!
Åkte Freak out flera gånger, i loved it! Ida roade sig med att memorera mina fina miner jag inte kunde låta bli att visa från attraktionens start ;b haha
Virvelvinden var ju också en klassiker, också där skrek ingen. Alla skrattade åt mig.

Vi var väl ute till sisådär halv 12, 12. Ett klädbyte fick det bli under hela kvällen. Vi drog hem, väntade in våra kära föräldrar som hade nyckel, bytte kläder och drog ner igen. Då vi trodde att klockan var runt åtta var den halv tio. Scary.

Senare på kvällen gick vi runt hela tivolit ungefär fem ggr bara för att hitta lite folk att åka med oss i virvelvinden. Men inte en enda kotte hade pengar, haha fattiglappar är vi allihopa, allihopa..
Så tillslut fick det bli jag och Ida själva i en. Men det var det roligaste på hela kvällen! Herrejävlar var det snurrade! Jag skrattade och skrek så jag grät! Haha, alltid så kul med dig Ida!

Hade för övrigt som ni kanske märkte, en oförglömlig och askul kväll. Tack :-) <3

Nä, nu har jag målat mina kära naglar och nu ska jag gå ner och äta lite. Sen blir det cykla ner till kvantum och köpa jordgubbar tsm med Ida, sen ska vi nog ligga och pressa i solen resten av dagen.

Puss på er!



(Ny header föressten, vad tycks? ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0