såhär mycket betyder ni, gddc <3

 

Att ett år kan gå så fort, hade jag ingen aning om.

Men det sägs ju att när man har roligt går tiden fort. Och om jag har haft roligt!

Det har vart ett oförglömligt och underbart första år för mig. Frankrikeresan var helt otrolig – då jag lärde känna alla lite bättre. Vilket var helt underbart!

KTH Quarnevalen i Stockholm var också helt makalöst rolig! Sånt drag och så mycket människor, sån uppmärksamhet och så många sanna leenden – hade jag faktiskt inte väntat mig.

Jag kan inte förstå hur en samling med människor, en grupp, kan vara så välkomnande. Att någon kunde omfamna mig på det sättet.

GDDC, ni har gjort något otroligt för mig. Ni har gett mig självförtroende.

Jag vill bara att ni veta att jag älskar er alla! Och jag menar det verkligen. Ni har fått en plats i mitt hjärta. Ingen, INGEN kan någonsin ta er plats eller ersätta er.

Och Ansi – våran underbara danslärare. Du kommer nog aldrig förstå hur mycket du har stärkt mig, hur mycket jag har utvecklats och hur mycket jag har lärt mig. Jag kan fortfarande inte förstå att du ska flytta, att detta är slutet. Jag kommer sakna dig Ansi, och jag vet att det är många andra som också kommer att göra det. Du måste komma och hälsa på! Annars kommer vi nog dö av saknad på träningarna. (Jag glömmer aldrig dig, du kommer alltid att finnas inom mig).

Men som tur är har vi fortfarande kära Annie som kommer fortsätta, du har också stärkt mig oehört mycket. Du och Ansi är en oslagbar kombination.

 

GDDC, mitt första men absolut inte mitt sista år har nu kommit till sitt slut. Detta har vart underbart. Jag kommer aldrig att glömma det!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0