Nationaldagen med GDDC

Hej!

Idag har jag drillat i Andestorp, för att det är nationaldagen idag :-) Mycket trevligt men dock väldigt varmt? Solen gassade på våra nackar och ryggar. Mindre kul. Det kunde väl åtminstonde ha pustat lite? Det var helt vindstilla, men iaf MYCKET bättre än regn. Jag hatar regn.
Men jaja, nog om det!
För övrigt gick det bra, förutom att det gick ganska dåligt på marschen. Precis innan vi hunnit fram till torget tappade jag staven, den flög iväg och när jag skulle plocka upp den märkte jag att jag likom satte mig ner på ett konstigt sätt, haha. Det kändes väldigt roligt men gud så hemskt ;b pinsamt
När allt närmade sig sitt slut letade sig många tårar ner för våra kinder. Ni läste inlägget här innan, ja. Att ett år kunde gå så fort, nu träffas vi inte förens efter sommaren. Sorgligt :( Också att Ansi ska sluta, gud. Snälla, lämna oss inte! Du är bäst.
Vi kommer aldrig att glömma dig, Ansi.

Nu ska jag ta mig en dusch sen ska jag nog försöka nå Louise, vi skulle hitta på något! Kul kul :)
Vet inte om det bli någon "dagens outfit" kanske kvällens, hm.. jag vet att jag har slarvat med det men! Jag ska försöka.
Allt för er.

Puss!
<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0