Min dag i bilder

Hej där ute :-)

Snart ska jag gå och sova, tänkte slänga in lite bilder från min dag först!
Enjoy :) (och jag lovar, imån blir det mer mode och en bild på dagens outfit!)



En favorit i repris! (samma miner, samma position, fast sommaren.. 2004?) Hih, du är så söt


Vi åt jordgubbar med, kan det bli mumsigare? Eller somrigare?


Ändrade planer, vid drog till Hörsjö-badet med min kära lillebror, hans kompis och mamma.


Ida var dock inte så sugen på att vara med på bild, haha. <3


Min kära och underbara mamma som förgäves försökte sola bort sin gulliga bonnabränna.


Lite folk. Bland annat min bror och hans kompis.


Senare på kvällen tjatade jag på mamma att vi skulle beställa pizza, men jag såg faktiskt på henne att hon ville!
Det var iaf kanongott :-)

Och vet ni vad jag har lärt mig? Att skita i folk som skiter i mig. Det är onödigt att slösa tid på folk som ändå bara inte vill en väl, eller som bara struntar i en. Man lever bara en gång, och det sägs att livet är kort. Det finns så mycket annat fint
här i livet. Bland annat äkta vänner. Så stå på er därute.
Jag älskar er.

Gonatt, ha det allra bäst

Pusspusspusspusss!




Kommentarer
Postat av: fijan<3

bra tänkt gumman :) du är sötast! <3

2008-06-02 @ 07:30:55
URL: http://sofijaborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0