Lite smått och gott, in Värnamo!

Hallå där ute :)

Som jag skrev så ringde jag och mamma runt till lite olika ginatricot-butiker, men klänningen var ju såklart slut överallt i strl 34. Vad har jag väntat mig? Jaja. Är glad nu iaf, :-)

Jag och mamma beslutade oss för att ta en snabb sväng upp till Värnamo, klockan var då halv 5. Mamma övertalade mig om att vi skulle hinna, det fick helt enkel bli en snabb jakt efter en klänning till mig. Vi var väl framme kl 5, och jag kilade in på H&M. Jag frågade människorna som jobbade där om dom hade ngn tubklänning och blablabla.. Sen frågade jag om dom hade någon randig top. Butikstjejen visade mig någon topp men min blick fastnade på hyllan brevid, där låg den randiga tröjan jag länge viljat ha! Helt underbar är den, så den fick det bli. Kaching.

Vi hittade sedan Sveriges mest underbara, söta och blommiga klänning. (mamma ska dock hjälpa mig att sy om den) Jag säger inte hur den ser ut eller vart den kommer ifrån, det ska ju bli en överasskning på skolavslutningen gott folk :-) Men lite "smyg"-bilder kommer här nedan.
Jag är iaf jättenöjd :)
Och föressten, en härligt stor XXL ring fick det bli också. Kaching. En sån som Lisa har, ni vet. Lisaplace.blogg.se. Härlig tjej :-)



Slänger in dagens outfit sen med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0