Håkan som helar och läker

Hejsan där ute

Sitter just nu i datasalen och har matte, och väldigt mycket matte blir ju gjort med? Iaf för mig.
Jag och Adam har dom bästa datorerna, ingen ser vad vi gör - haha.
Dom nya sjuorna kryllar för övrigt runt på skolan som ett virus som sprider sig, fort. Och ja, ni fattar?
Man kan inte låta bli att känna sig ganska överlägsen.

I eftermiddag blir det nog steka på altanen, jag vill på ett sätt ha linjer men jag får det aldrig. Solen tar igenom min bikini med. Men jag försöka att låta bli att sola allt för mycket i sommar, kommer annars ångra mig när jag ser ut som en passionsfrukt vid 40 +.  Och det vill jag ej,

För övrigt har jag ont i magen, ska ha idrott snart. Ska försöka få lite färg då med, förhoppningsvis.
Och annars så knarkar jag sönder Håkan, han är så bra. Han gör mig lycklig och läker alla sår, sakta men säkert.
Det svider inte.
Jag älskar det.

Hoppas ni har det bra, som jag

Pusspusspusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0