Ginatricot - hiss!

Efter att ha gått in på Ginatricots hemsida gång på gång, har jag äntligen hittat vad jag letat efter! Den är inte vit, även om skolavslutningar brukar förbjuda något annat än vitt (haha). Ja, ni fattar.

Den är antingen hallon eller grön. Mer säger jag inte. Mamma och jag ska ringa runt lite till olika ginatricot-butiker imorgon och fråga efter denna klänning :) (i've had fall in love with it, its so drop-dead gorgeous!). Jag hoppas vi finner den.
Anledningen till att jag inte säger vilken klänning det är är för att ingen liten tjuv ska hinna före mig :-) haha! ja men ni fattar.

Ginatricot har föressten mycket underbart som man gärna skulle vilja inhandla. Till exempel som denna väskan, den är helt makalöst fin. Förbjudet fin. Ingen tvekan om att jag ska rusa runt och leta efter den :-) (ja, ni känner ju mig! louise loves bags)



Ni får ha det allra bäst, för nu ska jag tvätta mina shorts. Sen ska jag sova..

puss!


Kommentarer
Postat av: leia

ja....gina har en hel del fint...och bra priser....enda nackdelen är väl att man aldrig är själv om något men då får man ju se till att matscha den personligt:)



hoppas ni får tag i klänningen!



kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0