Dagens




Puderrosa T-shirt med spets, H&M shop online (typ 79 :- asbra pris.)
Smalt skärp, gaaaammalt från JC
Korta ljusa jeansshorts, JC

Känner mig inte så speciell idag, (var nära på att inte lägga in dagens outfit men jag tror ni vill se så :)) var väl "finare" imorse, hade då mina egengjorda armband på mig och min naturvita kofta från H&M. Till detta hade jag mina håliga naturvita ballerinas med ett spänne på.

Idag vart det Marias birthday också, grattis (det söta) ägget <3! du är bäst :-)

Soft dag, SO - titta på film. SPANSKA - skriktävling. (haha?) IDROTT - sola hela lektionen :D (fick lite färg faktiskt) MAT - blä. ENGELSKA - film.

;D

Puss










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0