Dagens outfit (äntligen)



     

Hej! Kom precis hem från skolan. Ska äta lite nu, sen kanske jag drar ner mot stan tillsammans med mom. Vem vet? Jaja, jag orkar iaf inte ligga och pressa ute i solen bara för att vara brunast av något slag, jaja. Nog om det.
Här kommer dagens.

Tröja, H&M
Svart underkjol (egentligen en hög kjol/tubklänning), Gina
Svarta strumpisar, urgamla från Lindex. Från typ stenåldern, mammas. Borde egentligen fota det lindexpaketet, can it be more old? Dont think so.
Stor ring, H&M
På fötternade hade jag svarta tygskor från Scorett

Håret hade jag som vanligt, plattat och en fläta inbakad i luggen. Fint.
Bilden längst ner till höger tog jag nu i eftermiddag, så flätan är väl inte den finaste + att jag har tusen hårnålar i håret. Mhm, jättefint.

Föressten, ska slänga in bilderna från studenternas bal fort, hade lovat Anna.

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0