Brännbollsturnering och andra funderingar

Hej igen!

Idag vart det brännbollstunering, det gick väl kanon. Vi kom på andra plats, vi blev väl lite sura när vi inte vann över 7B och en känsla av dålig förlorare spred sig nog. Men jag tycker vi vann ändå, vi hade sån laganda och vi peppade verkligen varandra. Alla kan. 7g, shalalalala.. ja, ni kan det.
Mimoza hade fixat fina pannband till oss som vi skrev 7G på.
"Dom skulle varit vita, men dom färgade sig i tvätten, jag gjorde dom klockan halv 2 på natten, och strök dom klockan fyra"
Förklarade Mimoza för oss. Det tyckte jag var sött, att hon kämpat så :-) det hade hon inte behövt!

För övrigt var det svinkallt, iallafall den första timman. Det var länge sedan jag frös så mycket, hackade tänder och jag var alldeles blå på vissa ställen på kroppen. Det gjorde ont, men senare på dagen blev det varmare. Eller varmt var det väl inte, men bättre än isiga vindar. Härligt att börja sommarlovet med en regäl förkylning. Great.

Nä nu har jag inte gjort något vettigt sen jag kom hem. Bara suttit här och häckat.
Föressten klickade jag hem två bikinisar från H&M innan, okej att jag redan har två men den ena är för stor plus att jag vill ha fler nu till Rhodos och Halmstad och ja. Sen kan man ju alltid lägga till att jag också blev kär i bikinisarna.
Ni kanske få se bilder på dom sen. Dom va svinbilliga tycker jag, iaf den ena.

Nu ska jag ta med en varm och lång dusch, fryser fortfarande. Härligt härligt.
Vi hörs senare

Puss!


(ville plåga er lite med den somrigaste bilden jag kunde hitta, nu när det fina är som bortblåst)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0