A-lagsdag

Hejsan!

A-lagsdagen idag var väl helt okej. Var väl inte på bästa humöret, men annars var det väl skoj :-) Vår klass vann! 7g tog hem hela skiten! Sug på den du. (Bilder kommer sen, förhoppningsvis ganska många om ni vill se! :) Alagsdagen ägde rum vid Tokarp.

När jag äntligen kommit hem från en mycket jobbig hemresa. (vi cyklade). Haha. La jag mig i solstolen och läste, smörjde in mig ganska regält med solkräm. Men ändå blev mina ben knallröda/asbruna! Herregud! Det fula är att det är bara "framsidan" av benen som är bruna. Baksidan är vita. Gud vad fult - jag kan inte ligga på rygg i solstolen och gillar den mer än att ligga på altangolvet. Jaja.

Nu ska jag och mamma dra ner och kolla på studenterna som släpps (skulle egentligen ge lite blommer te lite folk men så blev det inte visst, skulle gå med några människor men tydligen sket det sig...), sen blir det väl ner till Lindex kanske. Imorgon är det nationaldagen, då blir det uppträde i Anderstorp. Skoj. :)

Nä nu har jag bråttom, plattången har stått på allt för länge. Dumma mig.

Puss! (ps, dagens outfit slänger jag in sen med. förlåt för igår)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0